Tři způsoby, jak zpropagovat vlastní mobilní aplikaci

Categories: Aplikace.

Říj 25, 2020 // By:Redakce // No Comment

Spustili jste svou mobilní aplikaci a nyní přemýšlíte, jak ji dostat víc do povědomí lidí? Je zapotřebí, abyste se pustili do propagace mobilní aplikace. Jen díky reklamě ji totiž dostanete ke svým cílovým zákazníkům. Samotná tvorba mobilní aplikace nestačí. V současné době je však reklama, respektive propagace jedním velkým pojmem a je opravdu otázkou, pro jaký způsob propagace se rozhodnout. My jsme vybrali rovnou tři způsoby, které vás dovedou ke zvýšenému zájmu o appku, za kterou stojíte. 

Nejprve vás jistě napadá reklama na sociálních sítích. Tento způsob reklamy je bezesporu skvělý, o tom není pochyb ani sporu. Přece jenom na sociálních sítích trávíme minimálně tři hodiny denně, většina brouzdání na sociálních sítích se odehrává skrze mobilní telefon. Jen hlupák by nevyužil této příležitosti, která se mu nabízí. 

Je však také pravdou, že ne všichni jsou zastánci sociálních sítích nebo že všichni mají cílovou skupinu, která by svůj čas na sociálních sítích trávila. Pro ně máme tři jiné způsoby, jak zpropagovat svou mobilní aplikaci. 

Odměny za pozvání přátel

Víte, co opravdu nejvíce pomůže? Co efektivně zvyšuje důvěryhodnost mobilní aplikace? Jsou to odměny za pozvání přátel. Když zkrátka člověk doporučuje svému známému nějakou konkrétní službu nebo aplikaci. Tím se zvyšuje důvěryhodnost opravdu nejvíce. Aby to však lidé udělali, musí mít nějakou motivaci. A ta spočívá třeba v zajímavé odměně za každého dalšího člověka, kterého k aplikaci přivedou. Taková odměna může být finanční nebo ve formě nějaké slevy, bonusu či podobného. 

Call-to-Action tlačítka na partnerských webech

Další možností, jak zvýšit příliv uživatelů k aplikaci je vyvěsit banner nebo tlačítko call-to-action na partnerský web. Zkrátka najděte web, který je čtený a zaplaťte si umístění banneru na jeho stránce. 

E-mail je stále dobrou volbou

Další možností, jak zpropagovat mobilní aplikaci je rozesílat e-maily. To je zkrátka jeden ze stále efektivních způsobů reklamy. Jen je důležité, aby e-mail byl skutečně poutavý a zaujal, respektive přivedl uživatele ke spuštění aplikace. 

About Redakce

Browse Archived Articles by Redakce